Sunday, December 12, 2010

باهم بخندیم

قزوینیه تو خواستگاری جواب رد می شنوه، رو ک..ن داداش عروس اسید می پاشه


فیلسـوف

یه فیلسـوف قـزوینی میگه: « تا امید هست،آرزو نمی کنم

بچه

به رشتی میگن روی هم رفته شما چند تا بچه دارید؟ میگه: ما رو هم نرفته 4 تا بچه داریم


ما، ما
لره میخواسته ترتیب گاو شو بده، گاوه میگه: ما، ما, لره میگه: خفه‌ شو، اول ما، بعد تو

زايده
استاد زيست شناسي داشته آلت جنسي مرد رو توضيح ميداده، ميگه: اين آلت مثل زايده ايست كه به بدن مرد چسبيده، جاسم جان لطفاٌ بيا اينجا براي كلاس تشريح كن.‌ جاسم جان هم كه از قضا عرب بوده مياد پاي تخته و ميكشه پايين .استاده يك نگاهي ميكنه، ميگه:بله همونطوري كه گفتم، جاسم زايده ايست كه به اين آلت چسبيده

جکی جان

ترکه با جکی جان دعوا میکنه , جکی جان لباسشو پاره میکنه و میگه : آده… پنچه ی عقاب ..ترکه هم شلوارشو میکشه پایین و میگه :ها!! .ک..ر خر

معادله پاياپاي
رشتيه به زنش مي گه اين ساعته که دستته از کجا اوردي؟ مي گه: معادله پاياپاي کردم, يه ساعت دادم يه ساعت گرفتم

خميازه
ميدونيد فلسفه خميازه كشيدن چيه؟ شيطون مياد در گوش ضمير ناخودآگاهت و ازت مي‌پرسه: اندازه سوراخ باسنت چقدره

اسم خارجي

ترکه دوست دخترش رو مي‌بره خونه، دختره بهش ميگه: من پريودم! بنده خدا ميگه: من مي‌ميرم واسه اسم‌هاي خارجي

تجاوز

بنده خدا ميره جهنم مي‌بينه همه دارن ترتيب همديگه رو ميدن! مي‌پرسه: اينجا چه خبره؟ ميگن: هر كسي به هر كي كه تجاوز كرده، حالا بايد پس بده! بنده خدا ميگه: واي . . . . . اون خره

نماز جماعت

در پایان نماز جماعت دانشگاه آزاد قزوین : به بغل دستی میگن: قبول باشه . به جلویی میگن:حال دادی ای ول.به پشت سری میگن حالتو به موقعش میگیرم

عشق

به ترکه میگن با بند، دندان و عشق شعر بگو. میگه: چو بند کرست با دندان باز شد، یا علی گفتیم و عشق آغاز شد

پنجشنبه جمعه ها

از رشتیه میپرسن چه روزای با زنت حال میکنی میگه:همه روزا به جز پنجشنبه و جمعه ها!! میپرسن چرا؟ میگه: اووو.. پنجشنبه جمعه ها اینقدر سرش شلوغه که به خودم نمیرسه

No comments: